2018. nov. 13.

Apának lenni jó!

Ha nem váltam volna apává, akkor több pénzem lenne (vagy nem...).
Ha nem váltam volna apává, akkor több időm lenne másra (felesleges dolgokra...)
Ha nem váltam volna apává, akkor több helyre eljutottam volna (a több munka miatt, pl. a sürgősségire...)
Ha nem váltam volna apává, akkor többet alhattam volna (vagy nem, mert olvastam volna...)
Ha nem váltam volna apává, akkor többet adnék magamra (vagy nem, mert ez nem érdekelt sosem igazán...)

Mint APA azonban 
többet adhatok...
több értékesebb (minőségi) időt töltötök
többet mozgok, mert futni, focizni, kergetőzni vitt
többet alszom, mert "muszáj" időben lefeküdnöm nekem is
többet kell foglalkoznom magammal, hogy sokáig megmaradjak neki
többet nevetek, mert igazi, spontán, felszabadult nevetéseim legtöbbször tőle indulnak ki
többet tanulok, mert általa bizonyos - már elhomályosodott - dolgokat újra elő kell szednem

Apának lenni jó!