2020. szept. 9.

A lehetőség mindenki előtt


Ültem az ágyon és azon merengtem, hogy mi lesz, amikor haldoklom és búcsúzom a fiamtól. Mit fogok mondani neki. Ezt kb. már tudom. 
Becsület, Tisztesség, Őszinteség, Szeretet és olthatatlan Tudásszomj - ez legyen az öt oszlop, amin nyugodjon az értékrendje. 

De mit tudok felmutatni neki most? A fentieken kívül - semmi érdemlegeset. Viszont van egy lehetőség, ami belépett az én életembe is. Éltem vajon vele, vagy csak halogattam? 

Vajon hányunk életébe kopogtat be egy olyan lehetőség, ami valóban tisztességes, becsületes, törvényes és sok pénzt lehet vele legálisan keresni? 
Vajon hányan hagyják elsétálni azt a lehetőséget, ami suttogva, lábujjhegyen érkezik meg hozzájuk? 

Talán nem is ez a kérdés! Hanem az, hogy TE vajon elhiszed-e, hogy az élet rövidségében egy ilyen lehetőség több, mint óriási kincs! S nem csak a pénzről szól ez az egész! Hosszan sorolhatnám azokat a tényeket, amiket e lehetőség megad. Kapcsolatok, támogatás, egészség, csillogás, önzetlenség... 

Hogy döntesz? TE, hogyan döntesz? Megnézed belükről vagy elengeded, hadd sétáljon tovább?! 

Ne feledd: "Az életünket a lehetőségeink határozzák meg. Azok is, amelyeket, elmulasztottunk."